reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maria Kocianova

Maria Kocianova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcera, sestra, kamaratka, priatelka, skautka, veriaca.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Beaune, Francúzsko - prehliadka mesta - 2.10.2010

Maria Kocianova

Beaune, Francúzsko - prehliadka mesta - 2.10.2010

S menšími obavami som prijala pozvanie v predvečer konania akcie. Nevedela som, čo mám očakávať. Nemala som žiadne informácie a nepoznala som ani jednu pamiatku, ktorú by sa oplatilo navštíviť. Ale napokon sa všetko na dobré obrátilo.

  • 4. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 871x
  • 1
Ďakujem !!

Maria Kocianova

Ďakujem !!

Už dávno som uvažovala, že si založím blog, ale nikdy som to nepovažovala za tak výhodné ako teraz. Zopár dní ubehlo odkedy som opustila Slovensko a ponorila som sa do študentských tajov Erazmu. Touto cestou by som sa chcela občas spojiť so svojou rodinou a priateľmi a podeliť sa s nimi o zážitky či skúsenosti.

  • 21. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu