reklama

Ďakujem !!

Už dávno som uvažovala, že si založím blog, ale nikdy som to nepovažovala za tak výhodné ako teraz. Zopár dní ubehlo odkedy som opustila Slovensko a ponorila som sa do študentských tajov Erazmu. Touto cestou by som sa chcela občas spojiť so svojou rodinou a priateľmi a podeliť sa s nimi o zážitky či skúsenosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pravdaže, objavilo sa už zopár potencionálnych tém na články, ale prvý by som chcela venovať svojím najbližším.

Chcela by som sa poďakovať..

mojej rodine, ktorá mi veľmi pomáhala a pomáha aj na diaľku. Vždy pri mne stoja a snažia sa mi poradiť čo najlepšie. Nielen čo sa týka príprav na pobyt vo Francúzsku, ale i celkovo pri štúdiu a v živote.

Vďaka za vašu podpor a každé povzbudzujúce slovo !!

..priateľom, za každú spoločne strávenú minútu, rozhovory, akcie. Prosto za to, že ste tu vždy, keď to potrebujem a možno ani o tom neviete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

..každému, kto chodí po tomto svete s úsmevom na perách.

A samozrejme vďaka patrí aj Tomu hore, lebo On to má všetko pod palcom!!

Vďaka všetkým!! Mám vás veľmi rada :)

Maria Kocianova

Maria Kocianova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dcera, sestra, kamaratka, priatelka, skautka, veriaca.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu